BMW 5-SARJA G30 Sedan 520d A xDrive Business

61 334 € Hinta esim. 1454.74 € / kk
Uusi 0 km

Varaa auto ostoa varten

Maksat vain 500 euron varausmaksun, niin poistamme auton myynnistä 5 päivän ajaksi. Varausmaksun saat takaisin, mikäli kauppa ei toteudu.

Maksa varausmaksu

Tarvitsetko lisätietoja?

Asiantuntevat automyyjämme vastaavat mielellään kysymyksiisi ja auttavat sinua, oikea auton valinnassa.

Ota yhteyttä Jätä soittopyyntö

Perustiedot

Merkki
BMW
Korimalli
Porrasperä
Malli
5-SARJA
Ovien lukumäärä
4
Tyyppi
G30 Sedan 520d A xDrive Business
Henkilömäärä
5
Rekisterinumero
YJO-477
Vaihteisto
Automaatti (8)
Hinta
61 334 €
Vetotapa
Neliveto
Mittarilukema
0 km
Väri
C2p atlas cedar
Vuosimalli
Uusi
Käyttövoima
Diesel
Katsastettu
Takuu

Tekniset tiedot

Kulutus
Maantie
4,2 l /100 km
Suorituskyky
Teho
140 kW
Kaupunki
5,1 l /100 km
Vääntömomentti
-
Yhdistetty
4,5 l /100 km
Kiihtyvyys
7,6s. 0-100 km/h
Huippunopeus
232 km/h
Päästöt
CO2-päästöt
-
Mitat ja paino
Mitat
- × 1868 × - mm
Tavaratila (VDA)
-
Paino (omamassa)
-
Max vetopaino
2000 kg

Varustelu

Metalliväri - C2P - Atlas Cedar, Urheiluistuimet edessä, Vakionopeussäädin, Nahkaverhoilu Dakota - Cognac , Black, Automaattinen ilmastointi, Bluetooth handsfree ja USB-liitäntä, Sisäänrakennettu SIM-kortti ja Teleservices-järjestelmä, Ajotietokone, Jarrutusenergian talteenotto, 12 V -virtalähteet yhteensä 3kpl, kojelaudan alaosa, keskikonsolin alla edessä ja takana, Monitoimiohjauspyörä, Mukitelineet, 2 kpl edessä, 2 kpl kyynärnojassa takana, Nahkainen urheiluohjauspyörä, Sisäkoristelistat Oxide Silver dark matt, Pearl Chrome -koristelistalla, Säillytystilat etuovissa, keskikonsolissa, kojelaudassa, hansikaslokerossa, Velour -matot, Varashälytin, Lämmitetyt tuulilasin pesimet, Sadetunnistin, Tummenetut takalasit, Avaimeton moottorin käynnistys, Käynnistyksenestojärjestelmä, Personal Profile -avainprofiili, Takaluukun automatiikka

TARVITSETKO RAHOITUSTA AUTON HANKINTAAN?

Kysy rahoitustarjousta, joka ei sido sinua mihinkään ja vastauksen saat heti. Kysy rahoitustarjousta

Tähän autoon saatavilla

Rengaspalvelu

95 € / kausi. Sisältää renkaiden kausivaihdon, pesun ja säilytyksen. Tutustu palveluun

Kotiinkuljetus

Kuljetuspalvelumme toimittaa sinulle auton tarvittaessa myös mihin tahansa Suomessa.

LaakkonenTili

Maksa huollot, renkaat ja varaosat kätevästi osissa. Tervetuloa tiliasiakkaaksi!

Koeajoraportit / BMW 5-SARJA*

* Koeajoraportit koskevat yleisesti tätä merkkiä ja mallia, ei ainoastaan tätä yksilöä

Keskiarvo 4.4 (9 arviointia)

5.0

ei hyvä, kaupat tuli ;)

09.05.2017
4.0

Hyvä auto ja tasainen kyyti.

09.05.2017
5.0

Paras ajamani Bemari. Lykkyä vaan myyntiin!

24.05.2017
4.0

Edellismallia parempi ajokokemus. Taattua, tuttua Bmw laatua. Entistä hiljaisempi ja modernimpi hightech tuote!

09.05.2017
5.0

Auto oli todella miellyttävä ajaa sekä palvelu kohdillaan myymälässä. Sovimme, että palaan asiaan kun autonvaihto ajankohtaisempi.

27.09.2016
5.0

Olihan mielenkiintoinen kokemus, perinteisen tuntuinen ja tuttu mutta tekniikkaa teknologiaa oli tullut paljon lisää. Ehdottomasti palataan vielä auton pariin

14.06.2017
5.0

Hei ! Täytyy antaa tunnustus heti alkuun... Auton voimalinja sähkön ja poltto moottorin välillä toimii täysin huomaamattomasti. Todella tasapainoinen hienostunut käytös koko koeajon . Alusta hiljaisuudessaan ja vaivattomuudessaan toimii loistavasti Paras tämän luokan autoista Kiitos ! Terveisin Seppo Haaramäki

09.08.2017
4.0

Kiitos koeajosta. Tämänhetkinen autoni edellistä mallia oleva 520xd farkku. Uudessa autossa miellytti matalampi melutaso (nykyisessä runflat kesärenkaiden melu häiritsee), tietyt uudet ominaisuudet (adaptiivinen vakkari, kaistavahti...), parannettuja yksityiskohtia sisustuksessa... Fiilis sisällä laadukas. Ajotuntuma oikein hyvä. Ulkodesign muotoilussa olisin kaivannut suurempaa muutosta. Kokonaisuudessa tykkäsin. Edellisen auton leasing loppuu joulukuussa. Kiinnostavimmat kohteet uudeksi autoksi ovat uusi X3, 5-sarjan farkku, MB GLC tai E, Volvo XC60 tai V90. Audi taidettiin jo koeajaa ulos listasta...

09.05.2017
3.0

Seuraavat ovat toki makuasioita ja riippuvat siitä mitä kukin autolta hakee ja mitä arvostaa, mutta minulle auto oli kokonaisuudessaan pettymys. Alla plussat ja miinukset. Plussat: * Alusta oli kohtuullisen hyvä. M-Sportina todennäköisesti paranee vielä huomattavasti (en siis hae pehmeyttä vaan tunnokkuutta). * Tilathan ovat isot, jos hakee isoa autoa. * Ulkonäkö varsinkin M-Sportina on hyvä. Miinukset: * Heikko ja etäinen ohjaustuntuma. Nykyinen 3-sarjalainen on tarkempi ja urheilullisempi ajotuntumaltaan. * Urheiluistuimen istuinosa tuntuu pehmenevän aina uuteen mallisarjaan siirryttäessä. Erittäin huono asia huonompiselkäiselle ja paljon ajavalle. Ihan liian pehmeä istuin. * Mittaristo on erittäin sekava osittaisine sähkönäyttöineen. Miksi vääntää jotain väkisin erikoiseksi, kun yksinkertainen on helppoa, selkeää ja toimivaa? Vertaan nykyisen 3-sarjan mittaristoon, joka on selkeyden huippu! Jos 2018 esiteltävä 3-sarja menee samaan suuntaan kuin uusi 5-sarjalainen (siis ajettavuus heikkenee ja kaikki "pehmenee"), niin merkin vaihto on hyvin lähellä, valitettavasti.

25.05.2017
Laakkonen
Hakuvahdit (0)