G30 Sedan 530e A iPerformance Launch Edition Sport
Oikein mukava ja hieno auto oli ja seura mitä parhain!:)
G30 Sedan 530e A Charged Edition Sport
Auto oli hieno ja koeajaon järjestelyt toimivat sujuvasti
G30 Sedan 530e A Charged Edition Sport
Hieno auto kokonaisuudessaan. Oma 520d (F10)vaihtunee todennäköisesti tällaiseen jossain vaiheessa. Jäänen kuitenkin odottelemaan parannusta akun kestoon, uudessa 330e:ssä on j0 50% pidempi 'range'. Plussat: + hybriditekniikka toimi huomaamattomasti + suorituskyky + laatuvaikutelma + hiljaisuus Miinukset: - Tunnoton ohjaus (ei tosin isommin häirinnyt) - Akun riittävyys (koskee lähes kaikkia pistokehybridejä)
G30 Sedan 530e A Charged Edition Sport
Mukava tuttu BMW jossa on ajamisen iloa. Olisi mukava päästä Jääradalla tai Lappiin testaamaan oikein kunnolla miten BMW neliveto toimii ääritilanteissa. Tähtiä pudotti se. ettei siihen saa vetokoukkua vaikka auto vetää joka nurkasta ja tehoakin piisaa.
G30 Sedan 520d A xDrive Business Sport
En ole ikinä ajanut 5 sarjalaisella,joten päätin oman auton (420i)huollon yhteydessä kokeilla isompaa Bemaria. Onhan se paljon miehekkäämpi peli,mutta olisin enempi kiinnostunut siitä hybridistä.
G30 Sedan 530e A Charged Edition Sport
Auto oli tosi hieno ajaa, niin moottoritiellä kuin mutkaisilla pikkuteillä. Hankintapäätöksessä arveluttaa vain tavaratilan koko ja tietysti omasta autosta tarjottu hyvitys.
G30 Sedan 530e A Charged Edition Sport
Ihan kiva ajettava, mutta 3 puutetta; se on sedan, ei nelivetoa, eikä voi asentaa vetokoukkua.
G30 Sedan 520d A xDrive Business Sport
Premium luokkaa
G30 Sedan 520d A xDrive Business Sport
Omaan makuun kaipaa jonkin verran vielä lisävarusteita.
520d Tbo A xDrive LTD Sedan Edition
Ihan toimiva ja hiljainen yksilö
G30 Sedan 520d A xDrive Business
Aivan mainio, kuljettajan tila hieman ahtaan oloinen isolle miehelle. Odotin hieman enemmän ”vau”-efektiä tuon hintaluokan autoon. Perushyvä, mutta ei ihmeellinen. Myyjän palvelu oli ensiluokkaista.
G30 Sedan 520d A xDrive Business Comfort
Auton perusolemuksessa on selkeä 'premium-leima', verrattuna edelliseen F10-malliin säilytystila kasvanut, esim. ovilokeroiden osalta. En kuitenkaan pidä uudistetusta mittaristosta, enkä siitä, että apunäyttö on viety häiritseväksi möhkäleeksi kojelaudan yläpuolelle. Uudessa mallissakin vaivaa edellismallin tavoin epätarkka, purukumimainen ohjaus, joka ei keskitä kunnolla, selkeä miinus. En päivittäisi omaa F10 versiotani tähän.
530d T A Sedan xDrive Busin Exclusive
Erinomainen.
Koeajo sujui hyvin sekä auton että Laakkosen puolesta.
G30 Sedan 530e A iPerformance Launch Edition
Hei ! Täytyy antaa tunnustus heti alkuun... Auton voimalinja sähkön ja poltto moottorin välillä toimii täysin huomaamattomasti. Todella tasapainoinen hienostunut käytös koko koeajon . Alusta hiljaisuudessaan ja vaivattomuudessaan toimii loistavasti Paras tämän luokan autoista Kiitos ! Terveisin Seppo Haaramäki
Olihan mielenkiintoinen kokemus, perinteisen tuntuinen ja tuttu mutta tekniikkaa teknologiaa oli tullut paljon lisää. Ehdottomasti palataan vielä auton pariin
G31 Touring 520d A Business Comfort
Paras ajamani Bemari. Lykkyä vaan myyntiin!
G30 Sedan 520d A xDrive Business
Seuraavat ovat toki makuasioita ja riippuvat siitä mitä kukin autolta hakee ja mitä arvostaa, mutta minulle auto oli kokonaisuudessaan pettymys. Alla plussat ja miinukset. Plussat: * Alusta oli kohtuullisen hyvä. M-Sportina todennäköisesti paranee vielä huomattavasti (en siis hae pehmeyttä vaan tunnokkuutta). * Tilathan ovat isot, jos hakee isoa autoa. * Ulkonäkö varsinkin M-Sportina on hyvä. Miinukset: * Heikko ja etäinen ohjaustuntuma. Nykyinen 3-sarjalainen on tarkempi ja urheilullisempi ajotuntumaltaan. * Urheiluistuimen istuinosa tuntuu pehmenevän aina uuteen mallisarjaan siirryttäessä. Erittäin huono asia huonompiselkäiselle ja paljon ajavalle. Ihan liian pehmeä istuin. * Mittaristo on erittäin sekava osittaisine sähkönäyttöineen. Miksi vääntää jotain väkisin erikoiseksi, kun yksinkertainen on helppoa, selkeää ja toimivaa? Vertaan nykyisen 3-sarjan mittaristoon, joka on selkeyden huippu! Jos 2018 esiteltävä 3-sarja menee samaan suuntaan kuin uusi 5-sarjalainen (siis ajettavuus heikkenee ja kaikki "pehmenee"), niin merkin vaihto on hyvin lähellä, valitettavasti.
G30 Sedan 520d A xDrive Business
Kiitos koeajosta. Tämänhetkinen autoni edellistä mallia oleva 520xd farkku. Uudessa autossa miellytti matalampi melutaso (nykyisessä runflat kesärenkaiden melu häiritsee), tietyt uudet ominaisuudet (adaptiivinen vakkari, kaistavahti...), parannettuja yksityiskohtia sisustuksessa... Fiilis sisällä laadukas. Ajotuntuma oikein hyvä. Ulkodesign muotoilussa olisin kaivannut suurempaa muutosta. Kokonaisuudessa tykkäsin. Edellisen auton leasing loppuu joulukuussa. Kiinnostavimmat kohteet uudeksi autoksi ovat uusi X3, 5-sarjan farkku, MB GLC tai E, Volvo XC60 tai V90. Audi taidettiin jo koeajaa ulos listasta...
G30 Sedan 520d A xDrive Business
Edellismallia parempi ajokokemus. Taattua, tuttua Bmw laatua. Entistä hiljaisempi ja modernimpi hightech tuote!
G30 Sedan 520d A xDrive Business
ei hyvä, kaupat tuli ;)
F10 Sedan 520d A xDrive Business Exclusive Edition
Hyvä auto ja tasainen kyyti.