1,5 TSI 4x4 SportLine DSG Autom.
Auto muutoin OK, mutta oletin sen olevan hiukan isompi tavaratiloiltaan, voi olla jopa pienempi kuin YETI.
1,5 TSI Style DSG Autom.
Oli erittäin hyvä ajettava kerta kaikkiaan!
2,0 TDI 150 4x4 Style DSG Autom.
Halusin Octavian lisäksi kokeilla näitä ns. katumaastureita. Ajaminen ja tekniikka Karoqissa tuttu muista malleista. Pidin Karoqissa tuosta istuimen korkeudesta ja helppoutta mennä ja poistua autosta. Näin vanhemmiten ei tarvitse kyyristyä. Auton suorituskyky ja muut toiminnot ok ja osan koeajosta tein pienemmällä tiellä. Octaviaan verrattuna testiautossa oli mielestäni selvästi kovempi rengasmelu.
2,0 TDI 150 4x4 Style DSG Autom.
Ihan ok.
1,5 TSI Style DSG Autom.
Bilen var tyst och bra att köra. Fick också bra och sakkunnig betjäning av Jörgen Blomqvist
1,5 TSI Style DSG Autom.
Ei moittimista
2,0 TDI 150 4x4 Style DSG Autom.
Mielyttävä ajettava. Toki turhan varusteltu omaan käyttöön
2,0 TDI 150 4x4 Style DSG Autom.
laiskanlainen diesel, ei lineaarinen kiihdytyksissä, muuten ok ja näppäriä yksityiskohtia
1,5 TSI Style DSG Autom.
Autossa kaikki tehty todella laadukkaasti.
1,5 TSI Style DSG Autom.
mielenkiintoinen auto. Jäi vaivaamaan ehkä lievä voimattomus. Alla oli 1,5 style. juuri se mistä olin kiinnostunut . Tarjous vaihdossa oli kuitenkin liian pieni.
2,0 TDI 150 4x4 Style DSG Autom.
Talvikelissä auton ajo-ominaisuudet kuten ohjaus ja jousitusmukavuus antoivat todella hyvän ja turvallisen kuvan. Rengasäänet yllättivät myönteisesti verrattuna erääseen toiseen autoon vastaavalla kelillä. Tässä kokoluokassa todella kilpailukykyinen auto varusteiltaan ja ajo-ominaisuuksiltaan.
1,5 TSI Style DSG Autom.
Ensinnäkin oli hienoa saada auto heti halutessani koeajoon, kiitos Vesa Helmiselle. Auto on hyvä: hiljainen (kitkat), sopivasti tehoa, kulutus näytti pysyvän kurissa, ergonomia kohdallaan sekä ajaessa että autoon mennessä/poistuessa, tilat riittävät, Volkkarimiehelle kaikki tuttua. Hintaa ja toimitusaikaa kertyy yllättävän paljon.
Auto oli ihan ok. Tuntui että kiihtyi hitaammin kun nykyinen Octavia. Mietintä jatkuu vielä
2,0 TDI 150 4x4 Style DSG Autom.
Auto oli mukavan hiljainen, kiihtyvyys erinomainen. Tilat hyvät. Ajoasento jäi ehkä vähän alas siitä, mitä nykyisessä katumaasturissa olen tottunut, mutta oli ihan hyvä muuten. Mukavat ajoturvallisuusvarusteet plussana, etenkin sopeutuva vakinopeudensäädin helpotti ajamista paljon.
2,0 TDI 150 4x4 Style DSG Autom.
Auto tuntui todella hyvältä ajaa. Samoin hallintalaitteet ja infografiikka toimivat hyvin. Ainoa miinus oli, että emme saaneet takaluukun avausautomatikkaaa toimimaan.
2,0 TDI 150 4x4 Style DSG Autom.
Autoa oli odotettu. Mukava ajaa, aavistuksen pienempi kuin nykyinen autoni (Audi Q5) ja verrattuna siihen, oli Karoq vähän äänekkäämpi. Saattoi johtua myös uusista nastarenkaista. Samoin kyllä ajotuntumassakin oli eroa Audin hyväksi. On silti yksi potentiaalinen vaihtoehto, kun vaihdan uudempaan autoon. Karoqin haluaisin silloin hyvin varustettuna navigaattorilla yms. hienouksin. Vaihto ajankohtainen ehkä ensi vuonna.
1,5 TSI Style DSG Autom.
Ok. Olisin halunnut ajaa 4+4 mallin mutta ei ollut ajettavissa. Odottelen edelleen mahdollisuutta?
2,0 TDI 150 4x4 Style DSG Autom.
Hyvät sisätilat ja hallintalaitteet,hyvä tukeva ajettava,sisämelua jonkin verran .