Combi 2,0 TDI 150 Style Launch Edition DSG Autom.
Lyhyen koeajon perusteella auto vaikutti oikein hyvältä ja on vahva ehdokas seuraavaksi autokseni. Tottumatonta häiritsti jonkin verran se, että kaikki toimii kosketusnäytön kautta eikä fyysisiä nappela ole lainkaan yleisimmin tarvittaville toiminnoille.
Combi 1,5 TSI G-TEC Style BusinessLine DSG Autom.
Uuden Octavia Combin (diesel) koeajo oli kaikinpuolin miellyttävä kokemus. Paljon oli tuttua (oma auto 2019 Octavia Combi g-tec), mutta paljon oli lisää uutta ja hienoa. "kaasufarkkua" odotellaan korjattavaksi ;)
Combi 1,5 TSI G-TEC Style BusinessLine DSG Autom.
Auto tuntui oikein miellyttävältä ajaa. Ajoin ensi kertaa elämässäni automaattivaihteisella autolla. Ajokokemuksen perusteella olen valmis ostamaan jatkossa myös automaattivaihteisen auton.
1,4 TSI Elegance DSG (MY14)
Toimi hienosti?
Combi 1,4 TSI Style (MY16)
Hyvä auto jolla oli hyvä ajaa
Combi 2,0 TDI 150 Style DSG Autom.
Koeajoin "korin" en juuri dieseliä, koska olen tilannut uuden kaasuoctavian. Auto oli yllättävän hiljainen ja mukava ja suuntavakaa kaikissa nopeuksissa. Myös istuin ja ajoasento olivat hyvät ja varmasti voi ajaa yhtämenoa pitkiä matkoja. Auto oli myös tosi tilava. Automaatti vaihtoi pehmeästi. Hitaassa nopeudessa tuntui kyllä olevan liian iso vaihde päällä.
Combi 1,0 TSI Style DSG Autom.
Auto tarjosi varusteiltaan ja ajoltaan miellyttävän kokemuksen. Päädyimme ostamaan vastaavanlaisen Skodan. Kiitos hyvästä palvelusta ja asiantuntevasta palvelusta Laajalan Pertille Jyväskylän Laakkosella. Oli ilo asioida hänen ja teidän kanssanne. Terveisin Jari Savonen
Combi 2,0 TDI 184 4x4 Elegance DSG (MY16
Talven viimeisillä kunnon lumilla koeajettu neliveto Octavia jätti itsestään erittäin hyvän kuvan. Neliveto vakauttaa ajoa huomattavasti, ja vaikka koeajoauto oli varustettu kitkarenkailla, pito riitti yleensä hankalaksi osoittautuneella testitiellä joka on pelkkää mutkaa ja mäkeä. Automaattilaatikko toimi hyvin nelivedon kanssa, enkä kokenut kertaakaan tarvetta käyttää manuaaliasetusta. Moottorissa aivan riittävä vääntö, vaikka jostain syystä tuntui hieman puhdittomammalta kuin nykyisen Superbin lähes vastaava pannu. Mutta kyllä tälläkin ehtii hyvin :) Takakonttitilat lähes Superbia vastaavat, mutta takajalkatilat taas huomattavasti pienemmät. Kuljettajan paikalla en huomannut oikeastaan mitään eroa Superbin tiloihin, säätövarat riittivät hyvin tällaiselle 190 cm pitkällekin. Kojelaudan layout muuttunut hyvään suuntaan, tosin kosketusnäytöllisen multimedianäytön käyttö vaatisi kyllä ehkä jopa sen kuuluisan ohjekirjan kaivamista hansikaslokerosta, sen verran hankalalta vaikutti valikot. Varustelu suorastaan loistava; on kaistavahtia, parkkitutkaa, takakameraa, automaattista takaluukkua, vetokoukkua ja adaptiivista vakkaria. En nyt äkkiä keksinyt mitä olisin toivonut lisää. Voisi hyvin olla oma valinta seuraavaksi autoksi.
Combi 1,0 TSI Style DSG Autom.
Ajettavuus hyvä. Moottori voisi olla tehokkaampi.
Combi 2,0 TDI 184 4x4 RS DSG Autom.
4 vetovoimaa. Tilaus lähti. Vaimolle työmatka-autoksi. Huippuominaisuudet tiellä ja tien sivussa.
1,4 TSI Elegance DSG
Pieni tehoinen mutta nätti
Combi 1,6 TDI 116 Elegance (MY16.A)
Auto oli ihan ok. Vanhan auton hyvityshinta ei miellyttänyt joten kauppoja ei syntynyt.
Combi 2,0 TDI 184 4x4 Scout DSG Autom.
Mukavan oloinen auto. Ainoa mikä jäi mietityttämään niin myyjä oli sulatellut ikkunoita huurteen poisto asennolla. Tajusin sen vasta ajon jälkeen. Jäi kuuntelematta normaali rengasmelut sun muut. Auto kulki mukavasti ja tilat riittäisivät meidän perheelle. Vielä kun keksisivät tähän autoon kaasumahdollisuuden niin olisi peli.( Asun kaasuaseman lähellä)
Combi 2,0 TDI 184 4x4 Scout DSG Autom.
Ihan pirteä kokonaisuus.
1,4 TSI Elegance DSG (MY15A)
Auto lähes uuden veroinen.
1,0 TSI Ambition
Pirteä auto 1.0 litraisella TSI koneella.
Muuten loistava, automaattivaihteinen tuntui vähän "laiskalta".
Combi 2,0 TDI 184 4x4 Scout DSG Autom.
Myyjäliikkeen järjestelyt hyvät. Auto niin kuin odotettu paitsi melkoinen rengasmelu (verrokkina on tavallinen Octavia vm. 2014 normaaleilla 205-leveillä renkailla). Olisin ajanut myös VW Golf Alltrack, mutta sitä ei ollut saatavilla koeajoon (Porvoo Kuninkaanportti)
Combi 2,0 TDI 184 4x4 Scout DSG Autom.
Näppärä peli. Hyvin maavaraa vähän huonommillekin teille. Liikkuu varsin reippaasti.
auto oli puhdas, myyjä esitteli hallintalaitteet ja kertoi autosta. Hyvää palvelua
Combi 2,0 TDI 184 4x4 RS DSG Autom.
Miellyttävä neliveto Rs. Kaipaisin kyllä nelivedon mukaan bensamoottoria myös Rs malliin.
Combi 1,6 TDI 4x4 Experience
Tuttua ja turvallista VAG-laatua. Ei häikäise, muttei ole valittamistakaan.
Combi 2,0 TDI 150 Style DSG Autom.
Ei tule mieleen mitä voisi vielä parantaa.
Combi 1,4 TSI Style DSG Autom.
Itse koeajoauto oli hyvin varusteltu, mutta vastasi juuri sopivasti sitä mallia ja varustetasoa, josta olin kiinnostunut. Auton 1.4 litrainen bensiinikone yllätti pirteydellä ja auton suorituskyky normaaliajossa oli riittävä. Automaatin toiminta oli positiivista ja vaihdot menivät nopeasti. Autossa oli myös perusversiosta poikkeavat penkit, jotka paransivat ajomukavuutta. Jousitus otti hyvin vastaan huonot tiet vaikka oli ilmeisesti perusversiota jäykempi. Mitään varsinaista negatiivista autosta ei tule mieleen. Joitakin parannettavia ominaisuuksia olisi, kuten ajomelu. Ajomelukaan ei noussut häiritseväksi vaikka autossa oli 18" vanteet alla. Alustava oletus oli, että auto on todella meluisa. Mainittakoon vielä, että Skodan sisätilojen laadukkuus yllätti ja mitään ylimääräistä narinaa tai nitinää ei autossa esiintynyt.
Combi 1,2 TSI Ambition
Hyvä perusauto. 1.2 moottori hiukan vaisu verrattuna 1.4:een.
Combi 2,0 TDI 140 Elegance DSG (VM12)
Auto oli hyvä ajettava ja sopiva tämänhetkiseen tarpeeseen. Johti kaupantekoon...
1,4 TSI Style DSG Autom.
Sisätilanmelu vähän äänekäs. Tien kuopat ottivat liian terävästi. Muuten auto oli hyvä ajettava.
1,2 TSI Ambiente DSG
Käyttäytyy maantieajossa hyvin. Suhteellisen hiljainen. Ketterä kaupunkiajossa
Combi 1,4 TSI Ambition
Tänään tehtiin kaupat, Onnistunut koeajo.