Comfortline 1,6 TDI 85 kW (115 hv)
Manuaaliaskilla varustetussa autossa positiivisia "yllätyksiä" olivat autohold ja ACC. Aiempi olettamus oli niiden olevan vain automaattivaihteisten varusteita. Uusi pikkudieseli oli myös vanhempia versioita parempi laajemman käyttöalueen vuoksi. Muuten mukava auto ajaa, mutta auto oli moottoritiellä paljon huojuvampi, kuin 2018 Polo. Vaatinee lääkkeeksi ainakin pykälää suuremmat vanteet/matalammat renkaat.
e-Golf 100 kW (136 hv) automaatti
Digimittaristo oli hyvä. Auto vakaa ja kulki melko tukevasti, sillä massaa on normaalia Gilfia enemmän. Ajaminen oli helppoa ja kokeilin eri vaihtoehdot, millä auto kerää energiaa eikä niiden hallinta olllut normaaliajossa mitenkään vaikeaa. Keli oli koeajopäivänä huono. Sähköautoa voisi harkita, ellei sen lataaminen noin 300 km:n ajon jälkeen olisi niin hankalaa. Lisäksi monet ajomatkat ylittävät tuon rajan helposti päivän aikana, joten auton hankinta jäänee myöhemmäksi, jolloin esimerkiksi Lapin matka onnistuisi lähes lataamatta tai yhdellä latauksella. Toimintasäteen kasvaessa asia tulee varmasti harkintaan.
Comfortline 1,0 TSI 85 kW (115 hv)
tuulilasi ei meinannut pysyä sulana,koska auto seissyt ulkona,eikä autossa raappaa ei ehkä osattu käyttää kaikkia hienouksia,koska ei ohjekirjaa taitaa olla kohta liian paljon hienouksia suomen talveen ei tullut autokuumetta
Variant Comfortline 1,4 TSI 90 BlueM DSG
Kiva auto, ostin sen.
Comfortline 1,5 TSI EVO 96 kW (130 hv) BLUEMOTION DSG-automaatti
Passatista Golfiin - Uusi Golf on yllättäen varsin samanoloinen kuin Passat, auton "pienuus" näkyy enemmän kuin tuntuu.
Variant Trendline 1.6 75kw
Ajettavuudeltaan mukavan tuntuinen perusauto. Hiukan epämääräisesti täytetty ja puutteellinen huoltokirja sekä aiemman omistajan jättämä tupakan haju veivät kuitenkin isoimman kiinnostuksen kyseistä yksilöä kohtaan.
Highline 1,0 TSI 81 kW (110 hv) DSG-automaatti
Vakaa ajettava.Hiljainen. Vaihteisto toimi rauhallisessa ajossa hyvin. Ihmettelin muutamassa ylämäessä tapahtunutta pienemmälle vaihtoa.
Comfortline 1,5 TSI EVO 96 kW (130 hv) BLUEMOTION DSG-automaatti
Luulin, että tehot ei riitä. Olin väärässä! Vastaava variant lähti tilaukseen muutaman tunnin miettimisen jälkeen :)
Trendline 1,2 TSi BlueM 5ov (MY14)
Tienpäällä ihan hyvä.Turvaistuimen kanssa ahdas.Etuistuin vedettävä aivan eteen,jos lapsi takana penkissä.Hiljainen.Kyynärnojaa kaipasin penkkien väliin.Perheen kakkosautona menee varmasti hyvin.
Comfortline 1,0 TSI 81 kW (110 hv) DSG-automaatti
Auto tuntui hyvältä ja asialliselta. Tehoa riittävästi ja matkustamo oli hiljainen. Tilaa riittävästi, samoin varusteita, led-valot tosin puuttuivat. Omaan makuun ohjaus oli hieman turhan kevyt ja itse ohjauspyörä isokokoinen.
Comfortline 1,0 TSI 81 kW (110 hv)
mukava ,helppo käyttää,hyvä ajaa,hiljainen
Comfortline 1,0 TSI 81 kW (110 hv) DSG-automaatti
Hyvä ajaa Tehoja riittää, vaikka pieni moottori Pieni kulutus
Variant Comf Edit 40 1,2 TSI 77 BMT
Moi Ajoin autolla matkan Kerava- Hämeenlinna-Kerava. Tuntuma autoon OK, vaikkakin oma autoni (vuoden 2009 Golf 2.0 TDI 4WD) tuntuu edelleen astetta "järeämmältä". Koeajetussa autossa kiinnostaa tila (farkku) sekä tuoreus (2015 ja ajettu reilut 40.000). Autossa on suht laaja varustetaso mikä myös herättää kiinnostusta, mutta joka toisaalta taas mietityttää... Mitä enemmän teknisiä härpäkkeitä, sitä suurempi vikaantumisriski. Ja hintahan on se ikuinen "mysteeri" - myyjän mielestä halpa, ostajan mielestä kallis. :-) terv. Markku Mäki
Comfortline 1,0 TSI 81 kW (110 hv)
Näppärä ja käytännöllinen auto. Helppo käsitellä ja varustetaso riittävä. ripeä liikenteessä. Tilat riittävät.
GTE Plug-In Hybrid 150 kW (204 hv) DSG-automaatti
Aivan mahtava ajokokemus. VW:n plug-in hybridissä on mahdollisuus ladata akkua, toisin kuin Toyotalla. Se on merkittävä etu. Toisaalta Golfin (GTE) hinta on käsittämättömän kova, sama kuin e-Golfin!!! Sitä en käsitä. Vielä kuluu bensiiniä litratolkulla bensapihissa Sportsvanissani ennen kuin sähköauto on kohtuullisissa hinnoissa - valitettavasti. Mutta hienoja pelejä nämä sähkövollet ovat.
Luxline 1,2 TSI 63 kW (85 hv)
Auto toimi hyvin ja vaikutti ihan hyvältä
hyvä peli
Gti dsg 2017 makee auto Matti Lajunen onnistui taas jatkamaan meidän velkakierrettä eli myymään uuden gti golfin "huumorilla" tulen varmaan olemaan tosi tyytyväinen t eero mikkonen aapramintie Vantaa
GTE Plug-In Hybrid 150 kW (204 hv) DSG-automaatti
Mahtava peli. Plugin-hybrid on tätä päivää. Vahva ehdokas seuraavaksi työsuhdeautoksi.
COMFORTLINE 1,4 TSI 90KW 5-OV
Auto on ajoltaan tuttua golffia. Puhallin ei toiminut, mutta se saatiin korjattua.
GTI 2,0 155kw 3-ov DSG
Auto vastasi teknisesti sitä millaiset oli mielikuvat ko. autosta. Kone ja DSG paketti toimii tässä kokoonpanossa loistavasti.
Comfort Plus 1,6 TDI 77 BlueM 5ov
Mukava auto istua ja ajaa. Näki hyvin ja tuli tunne, että olisi isommassakin autossa. Kiihtyvyys olisi voinut olla parempikin. Ulkonäkö autossa mielestäni aika ok ja muutenkin sisustus ym perustasoa. Muilla merkeillä hieman "arjen luksuksen"tuntua sisätiloissa ja muussakin muotoilussa. Wolgswagen hieman tylsä, mutta toki järkevä. Valitsin! ;-) Ystävällinen ja huumorintajuinen myyjä, vaikka päivä taisi olla kiireinen. Kiitos!
Allstar 1,2 TSI 81 kW (110 hv) DSG-automaatti
Auton toiminta oli joustavaa, myös start and stop-toiminnon osalta, verrattuna Poloon. Varustetaso oli riittävä ja monipuolinen. Perusteellinen tutustuminen olisi vaatinut huomattavasti pidemmän koeajon. Automyyjän toiminta oli kokonaisuudessaan kiitettävää. Vaikka nyt ei kauppoja syntynytkään, sovimme palaavamme asiaan parin vuoden kuluttua. Erittäin miellyttävä kokemus.
Allstar 1,2 TSI 81 kW (110 hv)
Olen tyytyväinen koeajooni. Ainoa seikka, johon en osannut varautua oli yhtäkkiä alkanut sade. Miten pyyhkijät toimintaan? Luulin, että sadetunnistin on päällä. Toisin sanoen ennen koeajoa kannattaa käydä kaikki yksityiskohdat läpi.
Variant Highline 2,0 TDI 103kw DSG
Koeajolle oli helppo päästä ja auto oli siinä kunnossa kuin kerrottiin. Vaihdossa tarjoamani auton hinnasta emme päässet yhteisymmärrykseen.
Variant Comfortline 1,2 TSI 81 DSG
Auto oli hyvä ajaa joten myös kaupat autosta syntyivät. Myyjän ammattitaito oli osa syy onnistuneisiin autokauppoihin.
Variant Comfortline 1,4 TSI 90kw
Hyvä ajotuntuma.
Variant Comfortline 1,6 TDI 77 BlueMot
Auto vaikutti heti alusta lähtien hyvin mielenkiintoiselta. Paljon erilaisia ominaisuuksia siinä oli, se olisi varmaan hyvin sopinut minulle ja perheelleni. Asia, mikä ratkaisi valinnan toisessa liikkeessä myynnissä olleen Golfin eduksi, oli vetokoukun puuttuminen ja ajetut kilometrit. Tosin tuo toinen oli myös nelivetoinen malli. Hinta oli suunnilleen sama. ... Keijo ...
Comfortline 1,0 TSI 85 kW (115 hv) BLUEMOTION DSG-automaatti
Ei antanut valita oikeaa autoa, kun ei ollut Golf koeajossa vaan Crafter. Juhannuksena oli VW Crafter koeajossa ja se oli oikein miellyttävä auto ajaa kokoisekseen. Taisi olla se pisin versio koeajossa, mutta itselle riittäisi varmasti noin metrin lyhyempi retkeilyauto versio. Ison auton parhaimpia puolia on näkyvyys ulos, kun henkilöautoa korkeammalla istutaan.