Asiakkaan tyytyväisyys kaikki kaikessa

Laakkosella asiakastyytyväisyys on perinteisesti ollut tärkeä toiminnan mittari. Teemme asioita omalla, yhteisesti määritetyllä tavallamme. Laakkosen tapa toimia on punainen lankamme, jonka avulla pyrimme kaikessa tekemisessämme korkeaan asiakastyytyväisyyteen. Mittaamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti ja liikekohtaisesti niin myynnin kuin jälkimarkkinoinninkin osalta – näin voimme seurata koko toimintaamme koskevien tulosten kehitystä sekä yleisellä että paikallisella tasolla. Samalla saamme arvokasta tietoa mahdollisista kehitystarpeista.

Asiakastyytyväisyysindeksi on Laakkosen kaikkien liikkeiden myynti- ja huoltopalvelun saamien indeksien keskiarvo. Kyselyn toteuttaa Kuulas Research Agency. Liikekohtaisen myynnin ja huollon asiaskastyytyväisyyden näet kunkin liikkeen omalta sivulta. Siirry liikkeiden sivuille tästä.

Laakkonen
Hakuvahdit (0)