ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV ja RS iV tarjoavat sähköistävän ajokokemuksen, jossa hienostunut tyyli kohta urheilullisuuden.
ŠKODA Automyynti
ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV -mallisto alkaen 51.720 € (sis. toimituskulut 600 €), CO2-päästöllä 0 g/km ja yhdistetyllä WLTP-kulutuksella 16,1 kWh/100 km. Vapaa autoetu alk. 6401 €/kk, käyttöetu alk. 5952 €/kk.
ŠKODA ENYAQ COUPÉ RS iV alkaen 63.645 € (sis. toimituskulut 600 €), CO2-päästöllä 0 g/km ja yhdistetyllä WLTP-kulutuksella 17,6 kWh/100 km. Vapaa autoetu alk. 8101 €/kk, käyttöetu alk. 7652 €/kk.
ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV -malliston CO2-päästöt 0 g/km ja yhdistetty WLTP-kulutus 16,1 – 17,6 kWh/100 km.
1Sisältää sähköautoille vuosiksi 2021-2025 myönnetyn 170 euron alennuksen käyttöedun verotusarvosta.
2Sisältää sähköautoille vuosiksi 2021-2025 myönnetyn 170 euron alennuksen autoedun verotusarvosta sekä sähköautoilta vähennettävän käyttökustannusten osuuden 120 euroa.
Ilmoitetut kulutusarvot on tarkoitettu eri automallien väliseen vertailuun. Ne perustuvat laboratoriossa tehtävään keskivertoajoa jäljittelevään WLTP-mittaukseen, eivätkä ne kuvaa tarkalleen auton kulutusta liikenteessä ajettaessa. Auton kulutukseen ja toimintamatkaan sähköllä vaikuttavat muun muassa sähköajon osuus, kuljettajan ajotapa, ajonopeus, ulkoilman ja akuston lämpötila, ilmastoinnin ja lämmityksen säädöt, esilämmitys ja -ilmastointi, keli- ja ajo-olosuhteet sekä auton kuormaus.
Kuvien autot erikoisvarustein.
*Kaikki arvot ovat ennakkotietoja.
**Suurin yhteisteho 195 kW tai 220 kW: Standardin UN-GTR.21 mukaisesti ilmoitettu järjestelmän maksimiyhteisteho voi olla käytettävissä enintään 30 sekunnin ajan. Käytettävissä oleva teho riippuu ajotilanteesta ja siihen vaikuttavista eri tekijöistä kuten ympäristön lämpötilasta, korkeajänniteakun fyysisestä iästä sekä korkeajänniteakun lämpötilasta, lataustasosta ja kunnosta. Suurin teho voi olla käytettävissä vain ja erityisesti, kun korkeajänniteakun lämpötila on välillä 23 ja 50°C ja lataustila yli 88 %. Jos nämä edellytykset eivät täyty, suurin teho ei välttämättä ole käytettävissä. Akun lämpötilaan voidaan tietyissä rajoissa vaikuttaa epäsuorasti seisontalämmitystoiminnolla, ja akun lataamiseen haluttu lataustaso voidaan asettaa autossa. Auton kulloinkin käytettävissä oleva teho näytetään suorituskykynäytössä. Korkeajänniteakun kapasiteetin säilymisen kannalta paras tapa on akkua auton tavallista päivittäistä käyttöä varten ladattaessa asettaa lataustilan tavoite 80 prosenttiin (voidaan nostaa 100 prosenttiin ennen pitkään matkaan lähtemistä).
Huollot, renkaan vaihdot, autojen koeajot ja sopimusten allekirjoitukset hoidetaan mahdollisimman turvallisesti. Voit sopia myyjän tai huoltoneuvojan kanssa sinulle parhaiten sopivasta tavasta.