BMW-palvelun ovet avautuvat pian Jumbossa ja Redissä. Vaikuta ja vastaa palvelukyselyymme!

12. syyskuu 2018

Haluamme tarjota sinulle uuden ajan palvelua ja nyt sinulla on tilaisuus vaikuttaa!

Laakkonen on voimakkaasti kehittänyt BMW-palvelua hyödyntämällä uusia innovaatioita ja digitalisaatiota. Tarjoamme BMW-asiakkaillemme perinteisten autoliikkeidemme lisäksi OmaLaakkonenpalvelun ja huollon 24/7 palveluautomaatit joustavaan ja helppoon autoasioiden hoitoon.

Nyt laajennamme palveluvalikkoa edelleen. Syyskuussa avaamme kauppakeskus Redissä BMWpalvelupisteen ja lokakuussa täyden palvelun BMW-liikkeen kauppakeskus Jumbossa. Laajemmat ja pidemmät aukioloajat tuovat helpotusta kiireelliseen elämänrytmiin.

Uusin ja urbaanein kauppakeskus
Redin BMW-palvelupisteessä voit asiakaspalvelijamme opastamana tutustua mallistoon virtuaalisesti. Lisäksi voit hoitaa autosi huollattamisen palvelupisteen avulla. Palvelupiste on avoinna kauppakeskuksen aukioloaikojen mukaan arkisin klo 9-21, lauantaisin klo 9-18 ja sunnuntaisin klo 12-18.
Katso Redin ajo-ohjeet pysäköintipaikalle ja BMW-palvelupisteen sijainti >>

Suomen suurin kauppakeskus
Jumbon täyden palvelun BMW-autoliikkeessä on esillä laajasti BMW-mallistoa ja voit mm. koeajaa haluamaasi mallia, tehdä autokaupat ja hoitaa autosi huoltotarpeet kuntoon. Kaikki palvelut ovat käytössäsi kauppakeskuksen aukioloaikojen mukaan maanantaista lauantaihin klo 9-21 ja sunnuntaisin klo 11-18.

Sinulla on tilaisuus vaikuttaa

Alla on linkki palvelukyselyymme – vastaamalla autat meitä kehittämään BMW-palveluamme. Vastanneiden kesken arvomme kaksi BMW M Boardcase lentolaukkua 4.10.2018. Voittajille ilmoitamme henkilökohtaisesti. Vastaaminen vie noin 5 minuuttia.

VASTAA KYSELYYN JA VOITA >>

  

 

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä Jaa LinkedInissä
Laakkonen
Hakuvahdit (0)