Liikkeemme ovat suljettuina lauantaina 31.10.2020. Hyvää Pyhäinpäivää!

Valitse sivusto
Laakkonen pääsivusto
BMW
Ford
Mazda
MINI
Nissan
Opel
Škoda
Subaru
Laakkonen vaihtoautot

ŠKODA tarjoaa tutkitusti parasta palvelua.

23. syyskuu 2020

ŠKODA palkittiin jälleen parhaasta palvelusta Auto Bild Suomen tutkimuksessa.

ŠKODA palkittiin jälleen parhaasta palvelusta Auto Bild Suomen tuoreessa Palvelu1-ostotutkimuksessa. Valtakunnallinen Palvelu1-ostotutkimus toteutettiin jo 16. kerran. Tutkimuksessa kartoitettiin tuttuun tapaan Suomen autokaupan palvelun sekä myynnin laatua asiakkaan silmin ja kokemuksen kautta. Voittotulos perustui testitulosten mukaan tasaisen hyvään suoritukseen.

 

Auto Bild Suomi -lehden valtakunnallinen Palvelu1-ostotutkimus toteutettiin jo 16. kerran. Tutkimuksessa kartoitettiin tuttuun tapaan Suomen autokaupan palvelun sekä myynnin laatua asiakkaan silmin ja kokemuksen kautta. Mukana oli 10 automerkin jälleenmyyjäliikettä.

Palvelu Plus Oy:n toteuttamassa tutkimuksessa testiasiakkaat asioivat autoliikkeissä asiakaspalvelua havainnoiden. Jokaiseen autoliikkeeseen tehtiin 20 testikäyntiä eli yhteensä 400 käyntiä helmija heinäkuun välisenä aikana. Asiakkaista 54 prosenttia oli miehiä ja 46 prosenttia naisia.

 

Pitkäjänteinen työ tuottaa tulosta

 

Testiasiakkaiden asioinnin jälkeen havainnot purettiin mitattavaan muotoon. Škodan voittotulos perustui tasaisen hyvään suoritukseen. Testitulosten mukaan Škodan myyjät huomioivat aktiivisimmin asiakkaat sekä tarjosivat oma-aloitteisimmin apuaan.
Škodan myyjät kysyivät asiakkailta eniten myös auton käyttötarkoituksesta ja lisävarusteiden tarpeista sekä selvittivät parhaiten rahoitustarpeen ja vaihtoauton tilanteen. Myös koeajot hoituivat kiitettävästi. Myös vuonna 2018 ŠKODA palkittiin parhaasta palvelusta Palvelu1-ostotutkimuksessa ja vuoden 2020 tulos sai nyt jatkoa tälle.

”Tulos ilahduttaa, sillä olemme tehneet vuosia aktiivista ja tavoitteellista työtä asiakaspalvelun kehittämiseksi sekä panostaneet siihen, että ŠKODA-merkkiliikkeistä asiakkaat saavat parasta palvelua. Pitkäjänteinen työ asiakaspalveluun ja ŠKODA jälleenmyyjäverkoston koulutukseen tuottaa tulosta”, Škodaa maahantuovan Helkama-Auton Head of Business Management Tommi Häkkinen sanoo.

”Kaikki lähtee siitä, miten onnistumme kohtaamaan asiakkaan odotukset, kun hän astuu liikkeeseen. Hyvä asiakaskokemus koostuu monien osien summasta asiantuntevasta myyjästä autoliikkeen miljööseen. Meille on tärkeää, että jokainen asiakas osataan huomioida henkilökohtaisella tasolla”, sanoo Häkkinen.

”Haluamme oppia tuntemaan asiakkaamme niin, että pystymme tarjoamaan jokaiselle juuri hänelle yksilöllisesti parhaiten sopivan liikkumisratkaisun”, Škodaa maahantuovan Helkama-Auton toimitusjohtaja Maija Koskela sanoo.

 

 

 

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä Jaa LinkedInissä
Hakuvahdit (0)